Kamoši, frajeri a láska nad hladinou - Kasie West

KAMOŠI, FRAJERI A LÁSKA NAD HLADINOU

KASIE WEST

Sedemnásťročná Hadley netúži po ničom na svete viac, než aby mohla konečne plávať všetky štyri plavecké disciplíny, dostala štipendium na vysokú a mohla odísť z domu. Niežeby ju zanedbávali, sústredia sa však na zachovanie pamiatky ich syna, Hadleinho brata. A z neho sa tak stáva jediný človek, nad ktorým nedokáže vyhrať. Popritom sa Hadley so svojou najlepšou kamoškou Ameliou snaží odhaliť tajomstvo chalana, ktorý sa skrýva pod maskou postavy z filmového plátna, dopisuje si s tajným neznámym, flirtuje os školským šašom a len pomaly zabúda na svojho bývalého priateľa. Každý z chalanov, čo sa tvária ako kamoši, sa môže zmeniť na frajera. Ktorý to bude?


Kniha Kamoši, frajeri a láska nad hladinou je jednoducho pravou oddychovkou. Bol to milý a pohodový príbeh, ktorého čítanie mi išlo akoby samé, bavilo ma a neraz ma nútilo usmievať sa. Skrátka dokonalá kniha na oddych od našich bežných dní. 


Autorkou tejto knihy je Kasie West, od ktorej si vždy rada prečítam nejaký príbeh. A to nie preto, žeby jej knihy boli pre mňa tými najdokonalejšími, ale ako majsterka dokáže napísať bežný, a predsa tak pohodový príbeh, ktorý nedokážete pustiť z rúk. A tak som to mala aj pri tomto príbehu. 


Tretia časť trilógie od Kasie West, tretí príbeh - opäť podobný k ostatným, no aj tak z iného súdka a čímsi iný. Jeho hlavnou postavou je Hadley, ktorá mi ničím špecificky neprekážala. Bola príjemnou postavou, hoci o trošku viac som si obľúbila práve Jakcsona. Milo ma zaujalo, že sa v knihách stretávame aj so známymi postavami z trilógie, a tak som mala opäť možnosť stretnúť napríklad Abby, ktorá ma zo všetkých hlavných hrdiniek zaujala najviac. 

Príbeh sa čítal nesmierne rýchlo a dobre. Je typickým americkým stredoškolským príbehom, ktoré hoci sú často plné klišé a “opozerané”, tak predsa v sebe ukrývajú čosi, čo vás láka si tieto príbehy raz za čas prečítať. Oddýchnete si pri nich a vykúzlia vám úsmev na tvári. 


Atmosféru, ktorá sála z tohto, ale aj ostatných príbehov od Kasie West som si veľmi obľúbila. Prečítala som ich už osem a pokojne by som siahla aj po ďalších. “Westovky” sú skrátka príjemné príbehy, pri ktorých vypnete od reality. Prenesú vás do stredoškolského amerického prostredia, ktorého postavy vás neraz doslova prinútia sa usmievať. No a čo, že sú niekedy plné často opakovaných zápletiek? Každá literatúra a žáner v sebe predsa skrývajú čosi, čo dokáže čitateľa nadchnúť a nájsť si k nemu cestu. A tak sú vlastne všetky príbehy v našich životoch dôležité. Práve v tom je ukryté to čaro a význam príbehov.


Bol to milý, pohodový a úsmevný príbeh. Kniha, ktorú som na chladné rovnaké dni plné učenia potrebovala viac než som si myslela. A preto jej dávam 4 z 5-tich ⭐.

A čo vy? Čítali ste túto knihu alebo nejaké iné od Kasie West? Ako sa páčili vám? Svoje názory, dojmy, odporúčania, môžete písať nižšie do komentárov alebo na môj instagramový profil @ja_a_kniha1, kde recenziu na túto knihu nájdete, taktiež.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tieň kostí - Leigh Bardugo

Dcéra bohyne mesiaca - Sue Lynn Tan

Alea, dievča mora: V zajatí prísahy - Tanya Stewner